Post by lingsesmindristreg on Feb 28, 2022 15:08:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ She Sees Red - Interactive Thriller ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ She Sees Red - Interactive Thriller IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker gull ▞▞▞
▞▞▞ She Sees Red - Interactive Thriller 2022 version ▞▞▞
Dette er superrrbbb!!! Jeg håper du har flere historier og forskjellige karakterer å spille! Verdt det.
MER SPILL VENNLIGST!!!! JEG SPILLER BARE HALVDELEN AV SPILLET DITT, OG NÅ ER JEG SUPER SPENNERT OG VIL HA MER SPILL FRA RHINOTALES!
Rett og slett fantastisk! Gratulerer til utviklerne, forfatterne, skuespillerne og skuespillerinnene!
Spenning og underholdning
Jeg elsker dette så mye at jeg vil ha mer å se håper snart jeg virkelig elsker dette ristarbeidet
Det er forbløffende. Jeg kan ikke sette ord på dette for å beskrive hvor fantastisk dette var.
She Sees Red - Thriller intéractif Aventure gsf
Utrolig spill verdt å laste ned, jeg fullførte 53/62.
Bra spill jeg elsker historien
Nedlastingsproblemet løste seg selv... Det er et bra spill og en tilbakevending til de gamle FMV-spillene
Likte dette spillet. Lag flere spill
Vel, jeg tror det er mer en film enn et spill fordi det eneste du ville gjort i filmen/spillet var bokstavelig talt å velge et valg av neste handling. Men totalt sett er den flotte, flott kino og stor skuespillerinne og skuespillere, og manusskriving er flott.Ikke misforstå, jeg liker spillet/filmen, men jeg forventet faktisk et spill som å gå rundt og finne ledetråder og ta valg så...det er 4. Det er en god idé tho og nyskapende.
She Sees Red - Interactive Thriller Äventyr ntpn
Kort, men søtt. Flott historiefortelling.
Super opplevelse 🤩🤩
Jeg tror det trenger mer enn bare 5 stjerner, men fortsatt fryser spillet på et tidspunkt, men slik de har formulert det, er det fantastisk
👎
En flott fortelling
Fantastisk
DEF VERDT PRISEN! Morsomt, men kort levende FMV-spill. Ca 30 minutter per løpetur. To løp anbefales for å få flere detaljer om historien, men det er noen forskjellige avslutninger å se. Produksjonskvaliteten er veldig solid for denne typen ting. Engelsk dub er helt greit, det samme er engelske undertekster (fant 1 feil med at wasted ble stavet waisted). Det eneste problemet var av og til at videoen sluttet å spille på en sceneovergang. Enkel 2 sekunders reparasjon ved å gå tilbake til hovedmenyen og trykke fortsett
Kjempebra spill 🎮
Dette er et interaktivt spill og det er bedre enn de fleste jeg har spilt. Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste.
Likte den godt, selv om den er litt kort
Hyggelig
Kul idé, forferdelig forferdelig skriving. Historien gir ingen mening. Valgene er få og langt mellom.
Meningsløst og kort og fortjener ikke å bli betalt for.
Vil ikke laste ned
Det er greit
Recharge Please! Teka-teki nee
Det er første gang jeg spiller denne typen interaksjonsspill, og det er virkelig flott, inkludert skuespillerne som skildrer skuespillerne sine veldig bra og overgangene, lyssettingen og de perfekte kameravinklene. Alt er flott!
Fin interaktiv film
She Sees Red ผจญภัย hjkp
Jeg kjøpte dette spillet fordi det hørtes ut som noe jeg kunne vært interessert i å spille. Etter noen minutter inn i spillet blir skjermen min svart, men jeg får fortsatt lyd og undertekster. Videoen kommer tilbake litt senere, så blir den svart igjen. Vennligst hjelp eller refunder pengene mine.
Dette er utrolig et av spillene jeg har spilt veldig bra utført
Det er noen scener som er fullstendig blackout, og jeg tror at hvis jeg kunne se, kunne jeg gitt fem stjerner for deg
det er fint å se noe unikt i spillkategorien, men det er en slags misshistorie, etter at jeg valgte kjøkkenet rømte jeg og drepte ikke maxim, men den neste scenen sa mafiasjefen til henne at maxim er den du fant på bod, som sier om jeg drepte ham
Ett ord fantastisk
Eksepsjonelle spillet!
Interessant plot med ekte karakterer, med flott skuespill. Jeg får lyst til å se en film.